VSCO CAM FILTER COLLECTION AND FORMULA TO EDIT WITH A GOOD FILTER.

July 12, 2017



Hey, assalamualaikum and selamat tengahari. Kenapalah dengan diri aku harini. Malas bebenor nak mengemas rumah. Mandi pun idok lagi ni teman-teman oi. 

Semalam kan, aku ada post entry girls day out here ,boleh lah tengok filter yang aku edit pakai vsco cam. Actually, aku edit ikut lawa di mata aku and pastikan lawa jugak di feed instagram. 

So someone just asked me yesterday, "how i edit my pictures and where to edit?"

Basically, im using vsco cam apps and Aviary apps. 
Image result for vsco cam

Ini yang logo lama, kalau korang belum updated. 


Image result for vsco cam

Logo baru selepas updated. 

Image result for aviary

Ini pulak aviary

Function:
Misal kata gambar tu gelap sangat, kat sini lawa sikit nak control brightness. Dan paling best boleh adjust white. Contoh, you ambil gambar dekat dinding. And you nak dinding tu more white, so boleh edit. Sangat lawa! 

And for your information, i have all the vsco cam filters. Seriously. Tak tipu. Even guna phone cikai, i have it all! Iphone pun takde. Dan aku dapatkan semua filters secara percuma, tiada bayaran, and bukan beli. Bukan hack. Aku dapat dari a guys from canada maybe. Canadian's guy. 

Aku terjumpa dalam instagram, and profile dia be like 

"If you want vscocam filter, please dm me"

Aku apa lagi, rebutlah peluang yang ada depan mata. Aku pun dm dia,

"Hi can i have your all vsco cam filters please?"

after a few hours, 

"yes, please sign in this email, and download all the filters"

Aku cepat cepat on vsco cam aku, sign in dia punya email. Kelam kabut jari aku, tambah dengan phone lembab memang bengang gila. Open shop dia, semua FREE! OHMYGOSH!

done. Already downloaded! fuhh. happy. 

Sampai sekarang aku ada semua filter. best! Banyak pilihan. One download ada 48 filter. Peh! So sesiapa yang ada vsco cam, aku nak share a few formula untuk edit kasi lawa kasi cun korang punya gambar. 

Tips: nak gambar lawa snap pakai iphone or camera dslr nikon sony or anything.


filter acc!! what.editapp | WEBSTA - Instagram Analytics                                                                                                                                                                                 More

Get KETO OS in Australia today! Pruvit now direct shipping to Australia. http://ketosisaustralia.com/

vsco-cam-filters-pink-instagram-feed-9


Vsco Cam & Afterlight Filters on Instagram: “Here's a sunset filter  It makes the colours really vibrant. I received many sunset pics so I'll make more. Thank you @laurenkayymusic @hunter.greek @beatzs @callumburtenshaw for the pics.”


bright and colourful


Pinterest: @startariotinme ☾


Pinterest: @AWIPmegan


90+ Best VSCO Filter Setting You Can Try


5,398 curtidas, 49 comentários - Vsco Cam & Afterlight Filters (@filters.vsco) no Instagram: “Here's a filter that makes pictures faded and warm/brown. It looks especially nice on pictures with…”

Patut atau tidak patut aku buat simple contest and bagi free filters kepada 3 pemenang sahaja. Should or should not eh? Please comment kalau mahu. 💙

You Might Also Like

6 comments

  1. Waahhhh bestnyaa.. tp walaupun sy ada filter nie tetap nampak bruk kalau edit..nice sharing lepas nie nak minta free filter jugalah hehe

    ReplyDelete
  2. akak ade tapi tak berapa reti guna hehe..

    ReplyDelete
  3. Ada vsco apps nie ... dulu2 slalu jugak nak edit pakai vsco tapi now lagi suka edit pakai iphone punya edit tool je . If rasa nak tone gmbr lain baru pakai vsco. If gmbr nadia gelak nadia suka pakai snapseed .

    Free vsco filter of courseeee nakkkk =)

    ReplyDelete
  4. Nakkkkk filter free please!!! Buat contest. Saya sokong! haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum semua yang sudi baca entry ni. Sila tinggalkan comment. Insyallah comment anda akan dilayan.

Terima kasih datang sini.