ALHAMDULLILAH, WINNER OF SIMPLE GIVEAWAY CREDIT RM1000 SGSHOP BY EMAS PUTIH

June 15, 2017




Hai and assalamualaikum. Good morning, kalian! 

Alhamdullilah, aku menang kali kedua. Nyaris-nyaris mood menjadi harimau sebab tak menang giveaway by farahglanz and sofie adie. Sedih betul masa tuπŸ˜₯. Saya rasa saya tak bertuah dalam random.org. Tapi takpelah. Bukan rezeki. Ada giveaway lagi, aku akan join balik. Jangan putus asa. Rezeki akan datang bila kita usaha, jangan sampai takda usaha langsung. Kalau tak dapat, bukan rezeki lagi, dah usaha kita kene belajar redhoπŸ˜ƒ. Itu penting. Positif kan minda punya pasal. Sebab tu my tagline stay positive. and everything gonna be alright πŸ’ͺ





After a few minutes, baru teringat sebelum ni ada buat giveaway tapi menerusi comment je. Tapi lupa siapa. Sebab tak buat entry tu yang lupa. Godek punya godek, belek punya belek. Alhamdullilah jumpa juga blog EMAS PUTIH. Malah, sis emas putih dah umumkan pemenang pun, dan saya tercalon sebagai pemenangπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰. (Suka sangat lahtu) JUNE 11 2017. Saya perasan 14 JUNE 2017. nasib belum lambat lagi. Rezeki dan jodoh saya. Terima Kasih Kak Emas Putih kerana menilai penyertaan saya. Ada giveaway lagi, saya join lagi. 



Tahniah juga kepada pemenang lain dan penyertaan lain

You Might Also Like

7 comments

Assalamualaikum semua yang sudi baca entry ni. Sila tinggalkan comment. Insyallah comment anda akan dilayan.

Terima kasih datang sini.